16 юни 2011 г.

шишчета с колбаси и кашкавал



Една идея за нещо набързо с наличните колбаси и сирена в хладилника.
Моите продукти в случая са печена свинска шунка на Тандем,салам Флорентинер на Браво и кубчета кашкавал.






Така подготвените шишчета изпечете от двете страни на плоча,скара или оребрен тиган.
Може да ползвате и пушено пилешко,свинско,телешко или пуешко филе,бекон.
Между рулцата може да сложите и по някоя гъбка или прясна чушка,парченца лук.
Ако имах,при кубчето кашкавал бих сложила и по едно парченце ананас или авокадо,а защо не и двете :)).
Или пък лентичка печена червена чушка.
Всеки може да допълни предложението с идеи според своя вкус и да  поднесе шишчетата като предястие,или като основно ,заедно с любима гарнитура или салата!


10 коментара:

  1. Ето какво ще направя довечера набързо, като се върна, за да замажа факта, че няма нищо готвено. Благодаря ти, Еликсирче, за спасяване на положението с бързо, лесно и със сигурност мнооого вкусно предложенийце.:-)
    Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  2. Много обичам такива шишчета! Изглеждат много апетитно. Аз правя понякога и със сирене и бекон.

    ОтговорИзтриване
  3. Хм, Роси, тези са ми много любими :) най-ги обичам със сиренце, обаче и на кашкавалено няма да откажа :))

    ОтговорИзтриване
  4. Ммм, много вкусно! За пръв път виждам такива и май се вклюбих от пръв поглед :))
    Благодаря за споделената рецепта :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ох,и на мен са ми любими,Еликсирче - прекрасни са ти шишчетата!! Ама ти твоите хора мнооого ги глезкаш ;) с двойна доза колбаси... Аз във всякакви варианти ги правя,ама май най-често - с пушено сирене и бекон... И ;) чаша любимо вино...

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна идея! Браво, ще се възползвам непременно!

    ОтговорИзтриване
  7. Ммм, подозирам, че тези шишчета ще станат любими на малката ми месарка:))

    ОтговорИзтриване
  8. Мили дами,благодаря ви,много ми е приятно,че ви допада предложението ми!Разбира се,то не е нищо ново под слънцето,но пък за спасяване на гладни гърла на бързо върши чудесна работа,а и както сами сте се убедили,дава поле за импровизации.
    Както колбасите,така и сирената могат да са всякакви ваши любими,а за разнообразие да се включат и зеленчуци.
    Ани,блазе ти,че момиченцето ти е месарка :)!
    Моята яде месни продукти много ограничено и избирателно за сметка на всякакви оризи,картофи,паста и пица.

    Нека е спорен и усмихнат денят ви,момичета!

    ОтговорИзтриване
  9. Еликсирче,разглеждайки рецептите ти попаднах на тези превъзходни шишчета!Чудесна бърза и лесна рецепта!Много ми харесват!Задължително ще ги пробвам!
    Прегръдки и благодарности за чудесната идея!

    ОтговорИзтриване
  10. Кате,те не са нещо особено,но пък с малко продукти и бързо приготвяне можеш да се окажеш с много вкусна вечеря!Благодаря,че сподели мнение и че ти харесват,да ви е сладко!

    Прегръдки и от мен,мила!

    ОтговорИзтриване